my first song=)
12:05 am

This song didn't make it to the finals of the National Song Writing Competition.
Nevertheless, i love it, not only because it's the first song i wrote in my life...
also because it reflects some thoughts in my mind throughout last year.
its a product of my life experiences!
so im sharing it with u, hope u like it ^_^

原来爱(Actually, Love...)
Actually, Love... - Arnold Song
原来爱情没有小说里那么甜蜜
原来爱情是我猜不透的谜
其实我何尝不想大声说爱你
却无法说服自己

曾经我也疯狂爱过
曾经也迷失过自己
我不管别人会怎么说
我就是爱你
现在的我终于明白
爱情不是生命的唯一
我发现原来爱情
不值得珍惜

不值得珍惜
你给的爱情
却身不由己
不愿放弃
最后伤了自己
耽误的却是你
我们都是牺牲品



ArnoldSYC